Zwroty i reklamacje

Reklamacje


- w przypadku reklamowania zakupionego produktu (bez względu na podstawę reklamacji), bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub mejlowy. Pozwoli to na szybkie rozwiązanie zaistniałego problemu.
- w przypadku reklamacji spowodowanych uszkodzeniem przesyłek w trakcie transportu, zachęcamy do spisania protokołu szkody w obecności kuriera. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na kwotę równą wartości transakcji.


Zwroty

Respektujemy wszystkie zasady zwrotu towarów zgodnie z przepisami prawa polskiego oraz europejskiego.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji i zwrotów znajdą Państwo w naszym regulaminie.

 

* Ilekroć wyżej mowa jest o konsumencie, rozumie się przez to także osobę fizyczną zawierającą ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zgodnie z art. 3855, 5564, 5565 Kodeksu cywilnego oraz art. 7aa ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl